sobota, 4 sierpnia 2012

Nike

Witajcie.
Pamietam kiedy byłam fanką butów Nike. Dunki, Low'y, Air Force. Moje najukochańsze skarby, których nie pozbędę się za nic! To było trochę dawno i juz chyba wyrosłam z chodzenia w najkach. Ciagle mi się podobają itd, ale to już nie to :) Kiedy zobaczyłam, że nowym trendem są air maxy trochę się zniesmaczyłam tymi butami. tzn nie wpadły mi w oko, wciaż mi się nie podobają, ale są wielkim szałem! Mam ogromną słabość do białych butów i jako jedyne do mojego gustu wpadły te :


Te podobają mi się bardzo, jednak keidy zostają "osaczone" kolorami tracą swój urok. 

Tak mnie naszło. Buziaki :) 

1 komentarz:

  1. mam takie samo zdanie co Ty, mysle o airmaxach i tylko te wchodzą w gre, ale poki co odstrasza mnie ich cena, bo dokladam z 300zl i mam jakis super telefon :D

    OdpowiedzUsuń